Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
Zboží, které chcete vrátit nebo reklamovat nám prosím zašlete na adresu naši prodejny:
SKYMAN.CZ
Špitálka 421/23a
602 00 Brno
V případě vrácení zboží nám prosím se zbožím v balíku pošlete i vyplněný formulář "Oznámení odstoupení od kupní smlouvy", který najdete níže v připojených souborech. Kupující může odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží. Jakmile nám od Vás balík dorazí, Váš požadavek zpracujeme a pošleme Vám peníze zpět na účet. Peníze posíláme nejpozdějí do 14 dnů po přijetí zboží. Zboží nám můžete přinést i osobně na prodojenu, kde s Vámi vše rádi vyřešíme.
V případě reklamace zboží nám prosím se zbožím pošlete i vyplněný formulář "Reklamační protokol", který najdete níže v připojených souborech. Reklamační lhůta je standardně 30 dní od přijetí zboží. Jakmile nám od Vás balík dorazí, Váš požadavek zpracujeme a budeme Vás informovat o stavu reklamace. Zboží nám můžete přinést i osobně na prodojenu, kde s Vámi vše rádi vyřešíme.
Více o odstoupení od kupní smlouvy a reklamaci se dočtete v našich obchodních podmínkách >zde<
Potřebujete poradit?
Neváhejte nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem: +420 737 049 489, skyman@skyman.cz