REKLAMACE
Jak postupovat v případě, kdy potřebujete reklamovat zboží zakoupené v obchodě SKYMAN.CZ?
Pokud se u zakoupeného zboží objevila závada, kvůli které chcete zboží reklamovat, postupujte následovně:
1) Vyplňte náš reklamační protokol - ke stažení: ZDE
2) Zašlete nebo osobně přineste reklamované zboží spolu s reklamačním protokolem na adresu naší prodejny:
SKYMAN.CZ
Špitálka 421/23a
602 00 BRNO
Otevírací doba:
Po-Pá: 10.00 – 18.00
So-No: zavřeno
/Reklamační protokol je možné zaslat také na e-mail: reklamace@skyman.cz.
V takovém případě není nutné přikládat protokol v papírové podobě./
Váš požadavek bude vyřízen bez zbytečného odkladu.
Po uzavření reklamačního řízení Vás budeme kontaktovat.
VRÁCENÍ nebo VÝMĚNA ZBOŽÍ
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
V případě potřeby vrátit produkt zakoupený v našem internetovém obchodě, můžete tak učinit ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zásilky.
Zboží zašlete na adresu naší kamenné prodejny s přiloženou fakturou, kterou jste obdrželi spolu se zbožím, popřípadě jako přílohu e-mailu informujícího o vyřízení objednávky.
Adresa prodejny:
SKYMAN.CZ
Špitálka 421/23a
602 00 Brno
Česká Republika
VÝMĚNA ZBOŽÍ:
Pokud potřebujete vyměnit produkt za jiný (nejčastěji z důvodu špatně zvolené velikosti obuvi nebo oblečení), je to samozřejmě možné.
Zašlete nám zboží na adresu kamenné prodejny (viz výše).
Do balíčku vložte stručný popis vašeho požadavku (za jakou velikost či barvu potřebujete produkt vyměnit).
Váš požadavek nám můžete zaslat také na e-mail:
reklamace@skyman.cz (nezapomeňte uvést číslo objednávky, které se výměna týká)
Za tuto službu Vám bude účtován poplatek ve výši 120,- Kč pro výměnu zboží v rámci ČR.
V případě výměny zboží, které bude odesláno na Slovensko, činí poplatek 5,50 €.